Sunday, February 13, 2011

I fell.

Hey guys. This long overdue post is mainly my replies to all you faithful blog followers and your comments. So much for my resolution to NOT procrastinate. Sighhh.

On "Wheeeheeee!!!!!!"

@Michael K - I actually am having fun...up until now :/

@Eliz - Dear dear eliz. You actually waded through my archive to find out those numbers that I never realized existed? LOL. appreciated <3.

Writing legible Globish? I support you.

A couple of random resolutions that are kinda sticking out in my gray matter as of now:

1. Learn another language.
2. Play Bach/Busoni's Chaconne in D minor.
3. Arrive in M'sia in one piece

@Anonymous - THAT. will also be another of my resolutions. Thank you!

2 comments:

Eliz said...

Haha...I 'waded' through those archives AGES ago...it kinda struck me then that you really liked making lists ;P So I kinda wondered where was 2011's list ^_^" I thought pulling out those numbers would remind you of the fun of listography.... ;P

What language are you planning on learning? And whaddya mean 'arrive in one piece'?? o_O

Stephie said...

LOL. I WANNA LEARN FRENCH. real bad.

and I wanna survive the flight back for malaysia. hahaha.